Ο Δήμος Λεβαδέων χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες που δίνει η τεχνολογία έχει προχωρήσει ήδη από το 2015 σε μια σειρά ηλεκτρονικών αναβαθμίσεων και ψηφιακών υπηρεσιών που στοχεύουν αφενός στην παροχή όλων των απαραίτητων εργαλείων και υπηρεσιών για την καλύτερη εξυπηρέτηση και ενημέρωση των δημοτών και αφετέρου στην καλύτερη εσωτερική λειτουργία του.
Το Σύστημα Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε με ίδια μέσα στοχεύει στη μείωση της γραφειοκρατίας, την αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζομένων, τη μείωση του λειτουργικού κόστους και τον εκσυγχρονισμό της εσωτερικής λειτουργίας του Δήμου.  Στα δυόμιση περίπου χρόνια λειτουργίας του, διακινήθηκαν εσωτερικά σχεδόν 110.000 σελίδες εγγράφων που θα έπρεπε να είχαν εκτυπωθεί σε περίπτωση που το σύστημα ηλεκτρονικής διακίνησης δεν είχε τεθεί σε λειτουργία.

 

Το Σύστημα Ηλεκτρονικής Διακίνησης των εγγράφων από το Δήμο Λεβαδέων αποτελεί πρωτοπορία εάν λάβουμε υπόψη την ανακοίνωση από το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης ότι εντός των προσεχών μηνών θα υλοποιηθεί η ψηφιοποίηση, η διακίνηση εγγράφων και η ψηφιακή υπογραφή σε ολόκληρο τον δημόσιο τομέα.